Slavoj Skřivany pod vedením prvoligového trenéra
Klub

Slavoj Skřivany pod vedením prvoligového trenéra

Redakce

Fotbalové mužstvo ze Skřivan pilovalo svou formu a herní dovednosti za dohledu kouče FK Mladá Boleslav. Jako odměnu v projektu Gambrinusu Kopeme za fotbal vyhrál tým 3. třídy z okresu Hradec Králové fotbalový trénink pod vedením Karla Stannera.

Na místním hřišti ve Skřivanech zažilo mužstvo ve čtvrtek 24. března 2011 náročné, ale nezapomenutelné odpoledne. Již po několika minutách dynamického kondičního cvičení, které vedl Martin Třasák, kondiční trenér prvoligového klubu Mladé Boleslavi, byla na většině zpocených tvářích znatelná únava. „My když jim tady občas zpestříme trénink kuželama nebo jinýma pomůckama, tak nám skoro nadávají. Dneska pod vedením mladoboleslavských je ale vidět, že to potřebují jako sůl a že to hlavně jde i bez odříkání," říká na adresu členů Slavoje Skřivany jejich vedoucí Jiří Hlínovský.

Po zhruba hodinové první fázi tréninku převzal vedení skřivanského týmu hlavní kouč prvoligového klubu Karel Stanner. Jeho rady a pokyny směřovaly především ke zlepšení technického provedení hry jednotlivých hráčů. Poté, během patnáctiminutového utkání, oba kouči komentovali výkony amatérských fotbalistů a povzbuzovali je ke skórování a větší průbojnosti. „Je vidět, že kluci sice nejsou zvyklí na takový intenzivní trénink, ale při kondičním cvičení se snažili a skoro bych řekl překonávali sami sebe," sděloval po akci své pocity Karel Stanner.

U hřiště, jehož velikost musela být aktuálně přizpůsobena hře šest na šest, postávalo několik desítek přihlížejících. Slavoj Skřivany získal kromě exkluzivního tréninku v rámci projektu Kopeme za fotbal také řadu upomínkových předmětů přímo z FK Mladá Boleslav.

Projekt Kopeme za fotbal se rozjel v roce 2010. Kromě materiální podpory pro týmy od nejnižší soutěže po okresní přebor dává klubům možnost soutěžit o exkluzivní okamžiky s celky Gambrinus ligy. Kromě střetnutí s profesionály mohou také vyhrát trénink s koučem z Gambrinus ligy a mnoho dalších zajímavých cen. Do projektu je v současnosti ve 13 regionech zapojeno přes 400 týmů.

Fanshop banner