Omluva fanouškům
Klub

Omluva fanouškům

Redakce

Vážení fanoušci, přijměte prosím omluvu FK Mladá Boleslav za hektickou situaci u pokladen stadiónu těsně před nedělním zápasem s Jihlavou. Nebyla způsobena lajdáctvím, jak se někteří z vás domnívají, ale špatným odhadem počtu diváků.

Vzhledem ke zkušenostem z minulých generálek a také k faktu, že právě probíhá celozávodní dovolená společnosti Škoda Auto a.s., lidé zodpovědní za prodej vstupenek předpokládali návštěvu do 500 diváků (včetně dětí do 15 let, které měly vstup zdarma). V odhadu se nemýlili pouze zaměstnanci FK Mladá Boleslav. Dostatečně připravená na nápor nebyla podle mých informací ani místní restaurace či provozovatel stánkového prodeje přímo na stadiónu. To není výmluva, jen vysvětlení, že k takovému špatnému odhadu prostě mohlo dojít. Řešení není vždy tak jednoduché, jak může na první pohled vypadat. Vstupenky se standardně tisknou přes speciální moderní terminály a prodávající tak musí být náležitě proškolen. Čili není možné okamžitě dle potřeby otevřít například druhou pokladnu, pokud nemáte zajištěnu adekvátní obsluhu. Jinými slovy - prodávat vstupenky nemůže každý. Proto došlo k otevření druhé pokladny až těsně před 17. hodinou. Ta první prodávala už od 16 hodin, samozřejmě že největší vlna náporu se dostavila kolem 16.45, tedy asi patnáct minut před začátkem zápasu. Nakonec přišlo přibližně 700 diváků, což je v době „vylidnění" Mladé Boleslavi výborné číslo! Samozřejmě nás velmi těší natěšení fanoušků na fotbal a věříme, že se to pozitivně projeví v ostré sezóně, kdy už půjde o body.

Chyby se, bohužel, občas stávají, a tak alespoň z nedělního podvečera vyvoďme tento závěr: Už nikdy nebudeme otevírat pouze jednu pokladnu, ani v případě přípravných utkání. Fanoušky pak prosíme, aby přicházeli na stadión alespoň půl hodiny předem a stihli tak být odbaveni u pokladen i vstupu do areálu s dostatečným předstihem. Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme.

Ředitel obchodu a komunikace

Petr Svěcený

Fanshop banner